דיווח השוטף לרשויות המס

פעמים רבות, דווקא הדברים שנראים כמובנים מאליהם, דורשים את תשומת הלב המרבית – ובכלל זה הדיווחים השוטפים לרשויות המס. בין אם מדובר בדחיית מועד הדיווח או מועד התשלום, ובין אם מדובר בקבלת החזרים, בחברת SMV נשמח לעמוד לרשותכם בכל צורכי המיסוי שלכם.

 

פעילות שוטפת ללא מאמץ

כולנו מכירים את החובה המוטלת עלינו מדי חודש או מדי שנה, לדווח לרשויות המס על הפעולות המתרחשות בכל רגע נתון בעסק שלנו – חובה שדורשת מאיתנו לא מעט מאמץ, כמו גם זמן יקר. באמצעות השירותים שאנו מציעים לכם, אשר כוללים דיווחים שוטפים כמו מקדמות למס הכנסה, דו"חות מע״מ, ניכויים, החזרי בלו על סולר ודו"חות לביטוח לאומי, תוכלו ליהנות מהידיעה שיש מי שדואג לכל אלה בכל עת.

 

יש מי שדואג לעסק שלכם

מי מאתנו שאיחר בהגשת הדיווח בזמן, שלח דו״ח שלא מציג את התמונה המלאה לזכותו או לחובתו, שכח לבקש את החזרי המס המגיעים לו על-פי חוק או שכח לשלם את חובו בזמן, יודע בוודאי כמה קשה להחזיר את הגלגל לאחור מול רשויות המס. הידע שחברת SMV צברה ב-30 השנים האחרונות, מאפשר לנו להסדיר את העניינים הללו באופן היעיל והמהיר ביותר, עם מינימום נזקים וקנסות, על מנת לחסוך מכם את התהליך המפרך.

להלן חלק מהשירותים ההיקפיים והחשובים שאנו מציעים:

  • טיפול בתיקוני דיווח
  • השלמת תשלום או החזר
  • קנסות פיגור
  • שינוי תדירות דיווח
  • שינוי סכומי מקדמות
  • פטור מניכוי במקור

 

בנוסף לכך, אנו מקפידים לפעול באופן מניעתי, כאשר המטרה שעומדת לנגד עינינו היא הקטנת כמות החריגות שנוצרות מדיווחים שגויים ככל הניתן. כחלק מהשירות אנו מעניקים הדרכה מלאה ללקוחותינו לצורך מניעת דיווחים שגויים, מתן הסברים על האופן שבו ניתן לזהות אפשרות של חשבוניות מזויפות ועוד.

 

מינימום מאמץ, מקסימום אחריות

מרבית הדיווחים של לקוחותינו מתבצעים דרך אפליקציה ייחודית באתר האינטרנט שלנו. כך, לקוחותינו יכולים לקבל את התמונה המלאה של העסק שלהם באופן מידי, בכל זמן ובכל מקום. יתר על כן, גם אופן התשלום לרשויות המס נעשה במלוא הנוחות – ישירות מחשבון הבנק של הלקוחות אל רשויות המס, יחד עם אישור על ביצוע התשלום, אותו הלקוחות מקבלים לכתובת האימייל שלהם. "זמן שווה כסף" היא לא רק מנטרה שאנו מדברים, אלא גם כזו שאנו מיישמים הלכה למעשה.