טיפול באירועים חריגים

החיים מזמנים אירועים שלא תמיד ניתן לצפות אותם, וכאשר זה נוגע לחברה שלכם אנחנו מעסיקים עבורכם אנשי מקצוע מנוסים, בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום, שיחזיקו עבורכם את המטריה ביום גשום.

 

תנו למומחים למצות את זכויותיכם

קיימים מקרים המאלצים אותנו להתמודד עם אירועים חריגים. ברגעים אלה הכרת החוק על בוריו וההנחיות העדכניות ביותר, הכרות עם מערכות הממשל וגם בחלק מהמקרים הכרות עם בעלי תפקידים  – קריטיים לטיפול באותם מקרים. מגפת הקורונה הייתה דוגמא מצוינת לאירוע חריג שלא יכולנו לחזות: היא שיבשה את שיווי המשקל בשוק באופן מטלטל. עם זאת, הצלחנו למצות את מלוא זכויותיהם של לקוחותינו ולעבוד באופן מסודר ושקוף מול רשויות המס. התוצאה של התנהלות זו הייתה שלקוחותינו זכו ליהנות מההטבות וההקלות שהגיעו להם, ובאותה נשימה – יכלו להחזיק את הראש מעל המים מבלי לקרוס כלכלית.

 

אפליקציית SMV – שרות בלעדי ללקוחותינו

בחברתנו SMV פועלים על מנת לתת ללקוחותינו את הפתרונות היצירתיים, החדשניים והמתקדמים ביותר, מתוך הבנת צרכי הלקוח – הן מבחינת נוחות והן מבחינת יעילות בזמנים. מסיבה זו, גייסנו את מיטב המוחות בתחום הדיגיטל, ופיתחנו עבור קהל לקוחותינו המדווחים באיחוד העוסקים אפליקציה ייחודית לדיווח מע"מ. האפליקציה משמשת ככלי שליטה על הדיווח המפורט למע״מ, דרכו ניתן להתבונן באיכות הדיווח של כל חברה באיחוד, באמצעות טבלה מפורטת. שרות בלעדי זה מאפשר הפניית הערות או דרישות לתיקון הדיווח של החברות שאינן עומדות בדרישות של שע"מ או מע"מ.

 

טיפול באירועים נוספים

במסגרת השירותים לכלל לקוחותינו, אנו מסייעים לחברות ושותפויות (שהוקמו ברשם החברות והשותפויות) להירשם במע"מ, מס הכנסה, ניכויים וביטוח לאומי (לפי הצורך) מחד ופעילות של סגירת חברות ושותפויות מאידך. כמו כן, אנו מסייעים לפתיחת איחודי עוסקים ו/או שותפויות, הכנסת עוסקים לאיחוד, גריעה מהאיחוד חברות שנסגרו והמשך סגירת חברות אלה במערכות המס האחרות. אנחנו נותנים ללקוחותינו שירות בו העוסק מקבל אישורים להתרת תשומות מע"מ באיחור, וכן אישורים לקיזוז מע"מ עסקאות כתוצאה מחובות אבודים. בנוסף, אנו מלווים את לקוחותינו בביקורות של מע"מ , ניכויים וביטוח לאומי.

 

אנו מזמינים אתכם לעבור איתנו את כל המשוכות שהחיים העסקיים עלולים להציב בפניכם, לצלוח את צעדי המיסוי באופן יעיל וליהנות משקט, יציבות וביטחון.