הפקת תלושי שכר והנהלת חשבונות שוטפת

חברת SMV מציעה ללקוחותיה שירותי הפקת תלושי שכר והנהלת חשבונות שוטפת של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

 

פתרונות מחוץ לקופסא

פעמים רבות, הנהלת חשבונות מתבצעת באמצעות שכירים מתוך החברה, בעיקר מתוך רצון לחסוך במשאבים. עם זאת, חשוב לדעת כי להנהלת חשבונות ממקור חיצוני יש יתרונות רבים – הן עבור מי שמחזיק בעובד ייעודי להנהלת חשבונות העסק, והן עבור מי שזקוק לשירותים הללו באופן מיוחד:

  • גמישות– אנו רואים את צרכי החברה בראש ובראשונה, ולכן היקף העבודה הינו בר שינוי וניתן להגדיל או להקטין אותו בהתאם לצרכים העולים מהשטח, בכל רגע נתון.
  • יעילות– היות שאנו עומדים מאחורי לקוחותינו ומכסים את כל הצרכים הדרושים להם בתחום הנהלת החשבונות, הם אינם נדרשים להעסיק גורם פנימי המנהל את החשבונות במשרה מלאה.
  • חסכון כספי– בשל העובדה כי אנו מבצעים את הנהלת החשבונות בהיקף הוצאות מצומצם יותר, ולקוחותינו לא נדרשים לספק משכורת קבועה או תקן לאדם ספציפי עבור שירות זה, הם למעשה חוסכים בעלויות ויכולים להקטין את הוצאות החברה.

 

מקצועיות, אמינות וקדמה טכנולוגית

הקו המנחה אותנו הוא לספק לקהל לקוחותינו את השירות המקצועי, הנוח והאמין ביותר. אנו מציעים לכם להצטרף אלינו וליהנות משירותי הנהלת חשבונות שוטפים, המתבצעים על ידי בעלי מקצוע עם ניסיון עשיר בתחום. בעלי המקצוע שיעבדו עמכם יספקו לכם ליווי מקצועי, אדיב וסבלני ויענו על כל השאלות המקצועיות שלכם, ויבצעו עבורכם הכנה מדויקת לקראת מאזן, הכנת משכורות, דיווחים לרשויות המס ועוד. בנוסף לכך, בכל זמן נתון תוכלו לקבל לידיכם את כל המסמכים הדרושים לכם דרך האפליקציה האינטרנטית הייחודית שפיתחנו במיוחד עבור קהל לקוחותינו.